دانلود آهنگ جديد علی لهراسبی به نام حس واقعی + متن
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 387
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 57

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 21
:: بازدید ماه : 304
:: بازدید سال : 6943
:: بازدید کلی : 66089
دانلود آهنگ جديد علی لهراسبی به نام حس واقعی + متن

 

دانلود آهنگ جديد علی لهراسبی به نام حس واقعی + متن در رسانه بزرگ mnbision با كيفيت بالا

اين آهنگ در دو كيفيت از رسانه mnbision انتشار يافته است

لينك دانلود:

دانلود آهنگ با کیفیت 128دانلود آهنگ با کیفیت 320

متن آهنگ علی لهراسبی حس واقعی

نگاهت عاشق اینقدر

که آرامش بهم میدی

منو تنها تو با چشمات

به شکل واقعی دیدی

بهم نزدیکتر میشی

تو روزای که غمگینم

با اینکه رو به روم دنیاست

فقط چشماتو میبینم

تو هم نسبت به من انگار، یه حسه واقعی داری

تموم دق دقت اینه که ،این عشقو نگه داری

توی این زندگی جز تو به هیچکس رو نمیارم

یه لحظه بی تو میمیرم

بی اندازه دوست دارم

دوست دارم  ، دوست دارم

قدم بردار از اینجا

بیا جایی که نزدیکه

خودت حس میکنی بی تو

چقدر دنیام تاریکه

تو این احساسو بهم میدی

که از تنهایی بیزارم

حتی وقتی که درگیرم

واسه تو وقت میزارم

تو هم نسبت به من انگار یه حسه واقعی داری

تموم دق دقت اینه که این عشقو نگه داری

توی این زندگی جز تو به هیچکس رو نمیارم

یه لحظه بی تو میمیرم

بی اندازه دوست دارم

دوست دارم  ، دوست دارم

 

http://www.astroupload.com/uploads/1372174209451.png
تعداد بازدید از این مطلب: 2150
موضوعات مرتبط: داخلی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : amirhosein
تاریخ : چهار شنبه 5 شهريور 1393
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منو اصلی
صفحات
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید